KPN – Smart migrations


Hoe krijgen we bedrijven mee in de transitie naar een digitale, webbased telecom oplossing?

Het ISDN-netwerk stopt omdat het verouderd is. KPN EEN geeft klanten een betere beleving, is veiliger en is makkelijk schaalbaar en flexibel doordat het cloud-gebaseerd is.

We hebben een gedifferentieerd communicatie-aanbod opgesteld en klanten meegenomen van bewustwording (het netwerk stopt), naar informatie, acties en persoonlijk advies. Hiervoor verschilde de benadering per Sizo-doelgroep; 1. Dagelijkse kantoorwerkers 2. Regionale uitvoerders en 3. Verstrekkende aanbieders. Per doelgroep maakten we onderscheid in tekst/beeld/aanbod én verzendmoment. Zo bereikten we de hoogste conversies en sloten we maximaal aan op de behoeften van de doelgroepen.

Social media

Meer weten over deze case?

Bel Paul van de Sande op 010 - 478 16 55
of mail naar paul@wijze.nl

wijZE ®2024 | Privacy statement