Sta jij open voor Saxion? Met deze campagne nodigt Saxion eindexamenkandidaten uit om hun vooruitstrevende opleidingen te ontdekken tijdens de open dagen.
wijZE heeft veel ervaring in gebiedsactivitatie. Deze ervaring kwam goed van pas toen de gemeente Kampen wijZE koos voor het promoten van de woonwijk Het Onderdijks.
Deze online tool verwerkt energiedata tot aansprekende infographics en geeft inzicht in de status van verbeterinitiatieven en toont concreet de gerealiseerde besparingen.
Eenmaal klant bij KPN zakelijk zorgen we ervoor dat we constant relevante content delen. We vragen interesses uit, informeren en inspireren gedurende de gehele welkomstfase.
In het nieuwe Network Operations Center werken voortaan alle disciplines samen op een afdeling om zo het energienet van de randstad 24/7 in de gaten te houden.
De meestvoorkomende ongevallen bij kinderen laten we zien door de ogen van kinderen. Deze online campagne stuwt het aantal cursisten EHBO aan baby’s en kinderen.
Deze gesegmenteerde online zomerspecial inspireert mkb’ers om goed voorbereid en zorgeloos op vakantie te gaan. In iedere versie staat een aansprekende ondernemer centraal.
Online campagne voor een nieuwe dienst van het Rode kruis: EBHO op jouw locatie. Je hoeft er niet meer voor de deur uit. Wij komen voortaan bij jou langs.
Twee keer per jaar biedt Sunweb Inpakkers. Reizen voor inpakprijzen. Iedere dag posten we een raadsel en kon het delen, comments geven en liken op socialmedia beginnen.
Het juiste instapmoment kiezen om te beleggen bestaat niet. Met Maandbeleggen van Robeco beleg je elke maand een bedrag waardoor je minder risico loopt.
Hoe bevorderen we pro-actief veiligheidsgedrag bij medewerkers internationaal? Door een ingenieus veiligheidsprogramma met als thema ‘Say yes to safety’.
Online campagne waarin we mkb’ers acitiveren om hun klanten veilige WiFi van de zaak te bieden met KPN. De aanmeldflow optimaliseren we door continu te monitoren.
Waarom beoordelingsgesprekken als je ‘t er ook gewoon op de werkvloer over kunt hebben? Bij Eneco voert vanaf nu iedereen overal en alijd het goede gesprek.
Een skischoenrun door de Koopgoot van Rotterdam als start van het boekingsseizoen voor de wintersport zorgt voor veel social media aandacht. Daar moet je wel voor trainen.
Met e-learning realiseert Tagpoint meer veiligheidsbewustzijn bij medewerkers, dit betekent een grotere veiligheid op de industriële werkplek en een betere reputatie voor het bedrijf.
Hoe kunnen we 1,6 miljoen klanten op hun verjaardag een leuke ervaring bieden? Vanuit een email word je uitgenodigd door KPN om jouw persoonlijke verrassing te bekijken.