VERSIMPELEN
Het vaak complexe vraagstuk brengen we terug naar de kern. De essentie vatten we in een krachtige propositie. In het overvolle medialandschap is het belangrijk dat we aandacht pakken en snel een duidelijke hoofdboodschap communiceren. Dat doen we door simpele ideeën die overtuigen, door creativiteit op de vierkante centimeter.
Teamwork levert het beste resultaat op. Van start tot finish werken we nauw samen.
We houden kitchen reviews als de planning krap is en steken de koppen bij elkaar als er ontwikkelingen of voortschrijdende inzichten zijn. Een strategisch en creatief proces is zelden linear. Daarom spreken we geregeld af en houden we elkaar continu op de hoogte.
Co-creatie betekent ook dat we samenwerking opzoeken in ons uitgebreide netwerk van filmproducenten tot (online) mediabureaus en van marktonderzoekers tot gedragspsychologen. En natuurlijk werken we goed samen met leveranciers van de klant zelf.
Geen communicatie zonder activatie. Altijd maar dan ook altijd willen we iets teweegbrengen en veranderen. Het kan een verandering zijn in bewustwording, houding of gedrag. De doelstellingen maken we Smart en concretiseren we naar bijvoorbeeld aantal te werven leads, website bezoeken, sales- imago- of klanttevredenheidsdoelen etc.
CREATIVITEIT
Creativiteit activeert, weten we uit meer dan 25 jaar ervaring. Creativiteit maakt een merk bijzonder en helpt een merk zich te onderscheiden. Met vernieuwende ideeën kun je overweldigen, harten veroveren en soms zelfs de wereld veranderen. Op elk vraagstuk ontwikkelen we altijd meerdere concepten. We verkennen verschillende routes en inspireren breed. Zodat we samen een bewuste keuze maken in welk concept we het meeste geloven.
Met een goede communicatiekapstok kun je meerdere richtingen op. Van doorvertaling naar intern, social, website tot events, marketing automation en online media etc. Afhankelijk van het vraagstuk zorgen we voor een gefaseerde aanpak. We werken de klantreis uit en zorgen in alle communicatie voor een duidelijk herkenbare lijn, waarbinnen we variatie en verrassing aanbrengen.
We activeren door in te spelen op een emotie. Het emotionele brein is ouder en sterker dan het rationele brein. Mensen zijn niet op zoek naar feiten, maar willen geraakt worden. Dat is de vonk die verandering in gang zet.
De merkwaarden, -stijl en -tone of voice zijn voor ons de basis voor elke campagne of activatie. Zo bouwen we aan een herkenbaar en onderscheidend merk. En als de merkuitgangspunten nog niet zijn bepaald helpen we daarbij.